Gizem93 Beybisininannesi bende oyle terledim falan sanıyordum ama burda boyle görunce korktum. Olsun biz yinede önlemimizi alıp bi doktora soralımda. Umarim kotu bisey degildir
[silindi] Kızlar devam ediyormu ve doktorlarınıza danıstınızmı? Bende 31+5 im camasırımda günlük pedden sızan su gibi bişey var 1,5 haftadır. Progestan kullanıyorum oda geliyo ama bu su gibi degişik bişey 🙄
EdaSunar [silindi] bu durum bende de var ben uzun süredir Progestan kullanıyorum ondan olmadığını anladım artık. Kuzenimin suyu sızıntı halinde gelmişti bebeğin suyu bitmiş dedi kontrole gittiğinde doktor doğuma girdi bende de böyle bişey mi var acaba deyip korkuyorum açıkçası 😔 umarım bu sorunu yaşayan herkes sağlıklı sonuçlar alır 🤲 Gizem93
Gizem93 [silindi] canım bu soruyu soralı yaklaşik 2 ay falan oldu suan 32.haftamdayım bi donem azalmisti simdi yine başladı çok sukur suyumla ilgili bi azalma olmadı bu 2 ay içerisinde. O gelen ıslaklık su olsa suyum çoktan bitmis olurdu zaten cunku ıpıslak oluyor ic camaşırım. Doktoruma sordugumda o tarz akıntılar normal demisti. Umarım sizinde oyledir guzel haberler alalim hep🌺
[silindi] EdaSunar benimde yarın kontrolüm insallah önemli bişey yoktur 🤔 bugün bol sıvı alıp dinleniyim bari 😔
Gizem93 EdaSunar benim bu soruyu sormamın üzerinden epey zaman gecti hala aynı durumu yaşiyorum ama doktora gittigimde suyumla ilgili bir sıkıntı oldugunu söylemedi. Ben her defasinda su diye korkuyorum cunku cok ıslak oluyor ama doktor ter olabilir demisti birde bu tarz akıntılar normal dedi. Umarım sizinkide öyledir korkmayın çogu kiside oluyormuş zaten. Iyi haberlerle gelin sizde 🌼
EdaSunar Gizem93 bende 31inci haftada başladı 32.haftadayım şuan doktor suyun mu az senin deyince tedirgin olmaya başladım açıkçası inşallah dediğiniz gibi normaldir de gebelikteki korkulardan birini yaşıyoruzdur 🤲 😇
Gizem93 EdaSunar valla ben doktorum normal dediginde bile inanmamistim nasil normal olur bu kadar ıslaklık diye😀 insallah guzel bir sekilde saglikla atlatırız bu günleri saglikla kavuşuruz bebislere
Gizem93 sedroj kaşintı falan olmaz mı ki mantar olsa. Ben hic alttan muayane olmadım mantar olabilir falan demedi ama gittigimde sorarım yinede
[silindi] Hemen hemen aynı dönemlerdeyiz hepimiz saglıkla vaktiyle kucagımıza alalım inşallah bebişlerimizi 🙏🏻❤️ Yarın kontrolüm var doktoruma yazdım bacaklardan akıcak kadar degilse yarını bekleyelim dedi