Briahll Beybisininannesi gerçekten öyle . 3 gündür kendimi sorguluyorum acaba benmi bi yanlış yaptım benim yüzümden mi böyle oldu diye. Ama dediğin gibi zamanı var heralde . Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
Beybisininannesi Briahll yok yapma onu kendinde Bende o aralar bi saçımı boyadım dayanamadım Genetik sonuç çıkana kadar kendimi yedim Benim yüzümden oldu diye Oysa ne alaka… Bide inan yalnız değilsin değiliz bunu yaşayan o kadar çok insan varki..