M-eng95 Canım eğer kist olduysa yapar, bende bir kez kist oldu bir kaç gün geciktim ve adetim çok az geldi hatta yerleşme sandım o derece azdı. Bence doktora git gebelik testinden sonra. Yumurta geliştiriyor evet ama o yumurtalar çatlamazsa da kist yapar