Sedacyln Kızlar yarın şeker yükleme testi yapılıcak doktor aç karnına gel demişti ama su içsem sorun olurmu acabaa randevumda öğlen 1de açlıktan bayılmam inşallah😂
Colaklardankubra Öğlen gitmemelisin sabah erkenden gideceksin ben 10 da gittim 1 de bitti işim canım sende erkenden git o saate kadar aç kalamazsın bayılırsın zaten kan alana kadar uyumak ve bişey yemek içmek yasak