Kızlar yeni doğum yaptım bebeğimin dudağının hemen üstünde, burnunun kenarında alnında kırmızı lekeler var melek öpücüğü diye geçiyor tıpta basına gelip belli bi süreden sonra geçen var mı ☹️Herkes geçer diyor da inanasım yok sanki beni kandırıyorlar gibi