zeeynepp19 bendede var gebelik şekeri herşeyi kararınca yiyince sorun yaşamıyorum. Sebze agırlıklı yiyorum ekmek yemiyorum. Tatlıyı sütlü tatlılardan yiyorum haftada iki kere falan. Benim doktorum hiç bişyi kes demedi sadece az miktarda tadımlık yersen sorun yaşamazsın demişti.