Mervemesut123 Bebeğimin aminyon sıvısı az olduğu için Altan baktılar ve kanama oldu iki gündür bunu yaşayan varmi
EniseeM Bunu çok duyduğum için alttan muayeneye karşı bir önyargı oluştu korkuyorum 😐Mutlaka doktorunuza görünün derim, geçmiş olsun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizi😊