ebrar6036 Kızlar 19 haftalık hamileyim afedersiniz 3 tabak patates salatası yedim miğdem ağrıyor bu yazıyı yazarkende elimde çikolata var 😅 bu mideme nasıl dur diycem bilmiyorum 56 kiloyum mide bulantım bittikten sonra böyle oldum kendimi durduramıyorum varmı benim gibi olan? 😅
Clementinee ebrar6036 afiyet bal şifa olsun bebeğinle sana canım 🤍 arada böyle şımartma k güzel oluyor ama genelde bebeğine kilo aldıracak şeyler yemeğe daha fazla özen göster 🥰🥰 yoksa bende bazen bi elimde hamburger diğer elimde çikolatalarla buluyorum kendimi 🥰😂 çokta mutlu oluyorum kızımla beraber
Merve_0109 ebrar6036 ye bacım ye canın şimdik ne istiyorsa ye yarın bebek doğunca yok o gaz yapar yeme yok bu şunun yapar yeme aç kalırsın 🤦
ebrar6036 Clementinee bizde öyleyiz şimdi soda içicem galiba o faydalıydı benim de kızım olucak bu arada 💕
ebrar6036 Yagmur34 valla bende önceden yemeğin üzerine tatlı yiyemeyen yatana kadar tok olan ben şimdi hemen acıkıyorum eşimde hayretler içinde beni izliyor
Damli ebrar6036 bunu 3 tabak kısır 2 kase turşu yedikten sonra okuyup oh yalnız değilmişim demem 🤣🤣🤣🤣
minikkoalaam ben de cok yiyorum bi de ben kisa araliklarla cok acikiyorum. oyle bi aclik ki sanki 40 yildir bi sey yememisim, ellerim titriyo sonra da sisiyorum nefes alamiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️