Sims4 ben haziran ayında kimyasal gebelik geçirdim şuan ki gibi belirtiler vardı o zaman da tek fark göğüste hassasiyet o zaman daha fazlaydı yaptım çıkmadı sonra dedim ki bi gideyim kan vereyim beta 15 ile öğrendim haziran 17de en fazla 384.5 oldu daha sonra haziran 25te kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim ve bu ay ovulasyon testi ile takip ettim umarım vardır 🤗 test için bence acele etmesek mi acaba diyorum ben erken öğrendim çabuk kaybettim o yüzden yine de içimde bi korku var bat geçmesini bekliyorum test yapmak için 🤗