Kızlar bu benim 2.gebeliğim ilk yavrumun kalbi durdu karnımda bunu kaybetmekten çok korkuyorum.Doktor her gün gel dese gergin giderim.Azıcık sancım olsa hop oturup hop kalkıyorum.Var mı benim gibi olan.Bir de uçakla yaklaşık transferle birlikte 3 saatlik bir seyehat yaptım.İndiğimde belim ve kasıklarım sancılandı.Hemen doktora gidecektim fakat annemler göndermedi.Sonra yemekte 1 bardak kadar kola içtim o an öyle güzel gözüktü ki gözüme.Şimdi içim içimi yiyor birşey olmuşumdur yavruma.Beni ayıplamayın öyle korkuyorum ki onu kaybetmekten.Bir de sola yayla meselesi var yatamıyorum sol tarafım çürüdü resmen ara ara sırt üstü yatıyorum bir sorum olur mu ?Allahım yavrularımızı bize bağışlasın.Bana diyorlar ki sen bir doğuracaksın bize 9 doğutturuyorsun ama elimde değil ne yapayım.Ne olur dua edin benim için ben de size dua edeceğim.Siz de var mı kaybetme korkusu.