sedaozdemirr Kızlar merhaba,6 haftalık hamileyim.Bulantı kusma gibi bir şikayetim yok çok şükür.Etrafımdakiler şimdiye kadar yoksa artık hiç olmaz diyor 🤗 Sizler de durumlar nasıl?
Buseozdemir sedaozdemirr banada oyle diyolardi 10. Haftada basladi suanda 20 haftaligim hala devam ediyor😊
Aysoshh sedaozdemirr ahahhaha benimde öyle 7 haftalık olduk 1 kez bile kusmadım maşallah diyelim ya 😂🧿
eecemce sedaozdemirr ben 6 haftalıkken öğrendim o hafta çok güzel beslendim sonra bulantı başladı doktorum ilaç yazdı daha iyiyim 🥰🤲🏻
Buseozdemir Aysoshh insallah sizinki oyle olmaz tabi her bunye bir degil 😀 cok kotu bisey mide bulantisi
Damli sedaozdemirr benim ilki 8. Hafta da ikincisi 7. Haftada başladı inşallah başlamaz sizin zor oluyır hayattan soğudum 😬