Ben de epey tamamladım şükür 27 +2 olduk biz 😌 kıyafetler tamam , havlusu , 4 battaniyesi , Müslin örtü ve ağız bezleri , yastığı , Kırlenti , yorganı , puset örtüsü , arabası ,puseti, anne yanı, müzikli titreşimli ana kucağı, normal ahşap beşiği , emziği , biberonu , bezi - kuru , yaşı - örtüleri , nevresimleri , korumalıkları, alt açma örtüleri, bugün biraz biraz kendime başladım ( emzirme sütyeni alabildim ) ama işler var daha . ☘️😊kızlar 0-3 ay kaç adet zıbın , tulum , yelek, alt vs aldınız ?