Zuleyy canım bende düşündüm ama vazgeçtim battaniyeye sararım diye düşünüyorum. Çünkü en fazla 3-4 kere çıkartırsın uyku tulumu çok kullanamayız benimde şubatta. Kasım falan olsa nisana kadar kullanalım diyeceğim ama nisanda zaten havalar ısınır Şubat Mart.ilk ay zaten en fazla hastaneye gidersin martta da toplasan 2-3 kere çıkartırsın bebeği battaniyeye sarmak mantıklı bence