0316umut Arkadaslar adetim 3 gün gecikti biraz önce normal testlerden yaptim ve sonuç negatif.Gebelik olsaydı çıkardı sanırım testte.
Selin12- 0316umut bazen geç döllenme olabiliyor o zaman da çıkmıyor bence bir kaç gün daha bekleyin sonra kan tahlili verin
GunesliGunler_ 0316umut 3 gün gecikmede kaset teste çıkmıştı. Ertesi gün kan vermiştim. Onda da güzel sonuç almıştım. Bazı kişilerde testlerde çıkmayabiliyor. Size tavsiyem en az 1 hafta beklemeniz veya direk kan vermeniz