Busra2013 Kızlar ben 22+6 haftamdayım kontrolum 23+6 haftada o zmn yapacagını soyledı kendı doktorum acaba tokmu gıdecez yada ıdrarı yapıpmı gıdecez yoksa ıdrarı yapmadanmı gıdecez ?
aksu5334 Busra2013 tok ol hatta mümkünse gitmeden çikolata vişne suyu falan iç uyumasın hareketli olsun😁 idrara sıkışık gitmemiştim ben
Seymanurrr06 Busra2013 ben doçent doktora gitmiştim bana tok gel ve tatlı yeme demişti zaten detaylı da kendi yüzünü görmezse diğer tüm organları kontrol ettikten sonra en son sana orda tatlı yemeni söylüyor ☺️
Busra2013 aksu5334 ayn benımkı uyuyor surkelı bı hareketlı goremedım ultrasyonda arada bı kıbıldıo yuzunu kapatıo😂
Busra2013 Selin12- benım mınık ne zmn gıtsem uyuyor genelde randevulerım sureklı saat sabah 10.11 benım mınıgın uyuma saatlerı 😂
Selin12- Busra2013 benim ki çok hareketliydi ama sırtını döndü önünü dönmedi tekrardan gidicem rapor için ben dönsün diye 3 tane çikolata yedim benimki coştu
Busra2013 Seymanurrr06 ya burası ısvıcre nasıl yapıyorlar ne ıstıolar bı fıkrım yok onun ıcın her ıhtımale karsı cıkolata yıcm ve bıtanede kendımle goturcm😂
Poyrazin_annesi Ultrasona gırmeden once ıdrarınızı yapın dıyolar . Bıde mumkunse tok gıt ama cıkolata deme. Benm doktorum boyle dedı cnku bebek hareket ederse organlarına fln tam bakılmıyormus. Ztn gerektıgınde doktor karnımı salladı uyandırdı🥰
Poyrazin_annesi Busra2013 yaten gerekıyorsa doktor 10 dakıka musade verıo cıkolata yemenız ıcın. Yanı benım doktorum oyle demıstı🙂
Deletedmom_33 Busra2013 Bana tatlı şeyler yemeden, idrara sıkışık olmadan ve tok gel dediler. O şekilde girdim ben