Eminedvlgl Kızlar 17 haftalık hamileyim bugün ilk defa vajinamda bi batma hissi hissediyorum böyle bıçak saplanıyor gibi saniyelik bi ağrı gelip gidiyor bu durumu yaşayan var mı bi sıkıntı olur mu korkuyorum da biraz
Tugceliko19-19 Eminedvlgl valla ben 36 haftalığım ben de de var aynısı ama senin baya küçükmüş bi şey diyemiyorum o yüzden 🤷🏻♀️ İstersen bi dr felan ara belki başka bi şeydir
kartanesi02 Eminedvlgl bende 17+4 deyim bi kaç gün önce bende yaşadım bi 5 dakka kadar sürdü sonra geçti şuan bişey yok inşallah bi sorun yoktur 2. Hamileliğim ama ilkinde yaşadım mı hiç hatırlamıyorum
Eminedvlgl İnternetten baktığımda normal olduğu söyleniyor inşallah bi sorun olmaz allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hareketlerini hissediyor musun
kartanesi02 Eminedvlgl hareketlerini hissediyorum ilkinde 19. hafta hissetmiştim ama bunda 15. Hafta az az başladı şuan baya net hissedebiliyorum