Asima tabikide dikkate almanız gerekiyor. Kanama normal değildir ama yerleşme kanaması da olabilir düşük riskide olabilei. Her ihtimale karşı doktora gitmenizi muayne olmanzı tavsiye ederim. 5. Haftada kanamam olmuştu yerleşme kanamasıdır diye düşünmedim hiç benim için kanama önemlidir hemen muayneye gittim kesenin etrafında kanama alanı varmış zaten önlem amaçlı hamileliğimi öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum o zamanda düşük iğnem yapıldı. Geç olmadan gitmenizi tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun