Aleyy99 ben duştan sonra sürüyorum günde bir kere yeterli mi olur bilmiyorum mustela çatlak yağını kullanıyorum birde ben kafama göre bazen Bebek kremi de sürüyorum karışık oluyor yağ hemen emilmiyor beklemek zorunda kalıyorum ondan krem sürüyorum bazen