Selim_Alparslan ay hiç bir şey Bebişlerden Asla önemli değil onlar sağlıkla gelsinlerde okulda bekleyiversin 🤗 okula zaten daha bu saatten sonra gidemem canım açık öğretime geçmekten bahsettim ikinci öğretimden örgüne falan değil çünkü söylediğim gibi doğumuma 17 günüm kaldı ve eylülde geri okullar başlar ve emse de emmese de bir aylık bebeğimi kimseye bırakıp gidemem ben 🙄 yatay geçiş yapılabiliyor falan diye duydum ama hiç araştırma fırsatım olmadı bende bir bilgisi olan vardır diye sordum 🤔 inşallah bilen biri çıkarda beni de aydınlatır okul konusu da kafamdan çıkmış olur