Merhaba kızlar 36+5 günlük 2. Bebeğime hamileyim doktor bu kontrolümde bebeğin gelişiminin yavaşladığının doğuma hazırlandığının işareti gelebilir dedi başına böyle bişey gelen var mı ne zaman doğum yaptınız gelişimi yavaşlarsa kötü bir şey olur mu korkmaya başladım