Hasret_Ali Arkadaşlar enfeksiyona ne iyi gelir ne yaparsam ilaçla birlikte daha çabuk gider alt karın bel ağrısından ölüyorum ilaç yeni almaya başladım ama evdede çok su iç dedi başka yapabilirim
Busra2013 Hasret_Ali bol su ıc sıcak su kaynat sogusun sonra ıcıne sırke kat yıkan daha sonrs kurulan doktor krem verdıyse onu sur pamuk ıc camasırı gıy fıtıl yada ılac varsa kullan gunde 2.3 defs camasırı degıstır
Acemi_anne61 Hasret_Ali Allah şifa versin dünde ben post açmıştım çok canım yanıyordu ama bugün daha iyiyim antibiyotik ve elma sirkesi sürekli su içiyorum wc gelince hemen gidiyorum 🙄
Merve-0535 Hasret_Ali bugün bende açtım bu konuya dair post. Benimde sarı, açık yeşil renkle leke gördüm iç çamaşırmda. Ama kaşıntı, ağrı, yanma, kızarma yada koku yok. Bana da doktorum fitil verdi
Muno22 ikizlerin_annesi__ hayır oranızı sırkelı suyla yıkamanız gerekıyo ben hamılelıgım boyunca oyle yıkamayı düşünüyorum cunku tekrar telrar oluyo
Esrabahar Muno22 ben doktoruma sordum bende de enfeksiyon çıktı dedi aman sakin böyle bir şey yapayım deme dedi önermedi
Muno22 Esrabahar benimkide aksıne bunu önerdi 5 kıloluk suya yarım çay bardağı sırke koy onla yıka dıye gebelikten önce oldugumdada bunu demıstı yıne baska bır doktor
Ceylin680 Hasret_Ali Temizlik yanı sıra sıcak tut kendini karnını ve ayağını patik giye bilirsin .ev sicak olsa bile sırtına hep yelek giyebilirsin iyi gelir
Melishilal Hasret_Ali benım de sarı kokulu akıntı gelıyor idrarımda sarı 2 hafta sonra sezaryen olucam normal mı yoksa enfeksiyon mu
EsraGlgr Bana acil doktoru antibiyotik verdi kızlar ismi Piyeloseptyl. Günde 3 kez kullanmam gerekiyor ama iki kere kullanabiliyoum uymuyo saatler. Ve korkuyorum açıkçası çünkü çok yan etki yapıyor. Kullanan var mı ilaç
Esrabahar EsraGlgr bende başladım ona dün 50 mg olanı vermiş ben sabah 8 öğlen 4 akşam 12 de alıyorum 8 saatte bir yazmis
EsraGlgr Esrabahar ishal, baş dönmesi, sersemlik, uyku yaptı. Zaten saatler birbirne girdi düzgün kullanamadım of geçmicek bu yüzden yine kesin:(
smgenr EsraGlgr Bende de var canım aynısı ya miğde ağrısı falan da yapıyor çarpıntı yapıyor kullanmıyorum ben
Sevgi979 Hasret_Ali benim doktorumda sirkeli suyu ne icmeyi nede dus falan almayi önermedi bol su ile atlattim bende