Ozden-96 canım bende bu hafta içi yaptırdım hiçbirşey ılmuyor korkmana veya aklını karıstırmana hiç gerek yok yanımda 0,5 ml su şişem vardı aldı içerisine seker katıp verdı calkaladı sonra onu içtim onu içmeden önce açlık şeker için kan aldılar sonra o suyu içtim bır saat sonra tekrardan kan verdım tabı hastaneye gıtmeden bır gun once gece 12 sonra asla bırsey yemıyorsun doktorum bana 11 gibi süt ıc demıstı bır bardak sabahınada gıdıp testı yaptırdım cok şükür iyi cıktı kı bence yaptır derım sonucta bu test hep bızım saglıgımız için hemde bebegımız için hıc seker ıle arası olmayan kısılerde yuksek cıktı yanı allah korusun eger şuan sekerın olursa kı cıkarsa doktor ona gore dıyet verıyor kı bence önemli bir şey şeker yınede sen bılırsın derım canım ben gıdıp yaptırdım dışarı ne derse desın ben doktorumun dedıgıne bakarım bebegımı ve kendımı saglıgımı düşünürüm en başta hiç düşünmeden yaptır derım