KUBRA3468 Aynı haftada veya yakın olanlar bebeğimin hala kafası yukarda benimle aynı durumda olanlar var mı
DefneRana KUBRA3468 37+2 yim baş geliş bebeğim secde pozisyonu ve koltuğun üzerine ayaklarımın üstünde oturup kollarımı yere koyarak 3 derin nefes aldm ve bir hafta olmadan döndü
Aysell88 KUBRA3468 37+6 yüz bizde en son kafası aşağıda demiştim son 10 günüm kaldı normal doğum inşallah çok zordayım 🙈
Betl KUBRA3468 37 haftalık olduk bebiş dönmüş ama bakalım ne zaman gelicek kendimi ümitlendirmemek adına ayın 21 inde gelicek diyorum. Yoksa sancı ağrı oldu mu geliyor mu diye panik yapıyorum
Busragonullu32 KUBRA3468 36+5 baş aşaği pozisyonda insallah normal doğum olur sezeryandan ödüm kopuyor🙈 İnşallah sizin bebişinizde normal doğum pozisyonunu alir 🌸
KUBRA3468 DefneRana hiç duymadım bunu doktoruma sordum dönmesi için yapabilecegim bı egzersiz var mı diye oda hayır yok biz anca müdahale ederiz dedi yapipta bebeği tehlikeliye atmayalım dedi dönmezse sezeryan olur dedi
DefneRana DefneRana ben ilk burda duymuştm sonra YouTube dan araştrdm gerçekten de bi iki yapmaya döndü hemen sen bilrsn tabi
Aysell88 KUBRA3468 ben yurtdışındayım elitimin gelininin bebeğinde dönmemişti masajla dönderip normal doğum yaptırdılar 🥰
KUBRA3468 Busragonullu32 ay inşallah canım bende korkuyorum sezeryandan ameliyathaneye girdigimde durmadan ağlarım biliyorum kendimi
Betl Busragonullu32 KUBRA3468 Ben birde sezeryandan korkma sebebim sen ameliyathanede dikişler falan olup atılana kadar çocuğu yakınına falan veriyor yada hemşirelerde ya çocuğum karsirsa çünkü etrafımdaki herkes avare çocuğu karıştırır bir yere koyar unuturlar 😄
KUBRA3468 Betl ay kız hiç güleceğim yoktu 😂😂ny karışsın doğar doğmaz koluna soy adını veriyolar bilekligi ile yakinina verilincede direk yatağına koyarlar yada sen de benle birlikte çıksın cocugum de 😂
selva06 Bizde 37 haftalığız bu egzersizle döndü ama eğer suyu iyiyse dönebiliyor yani doktorum bana öyle demişti