ozgese-s Seymanurrr06 ohhh en iyisini yapmışsınn 😂 Bende bu ay başlıyım yavaştann eksik bitmiyo çünkü 😂
Seymanurrr06 ozgese-s yok ya başla valla insanın aldıkça alası geliyor çünkü ve maddi olarak zorluyor bir araya biriktirdiğinde 😊
Kbra061888 Melisss007 ben 33 haftalığım canım bütün alışverişimi bitirdim cinsiyeti 13 haftada öğrenmiştim bence cinsiyeti belli olana kadar bebek bakım ürünlerini büyük parçaları alabilirsin çünkü herşeye sürekli zam geliyor ve eksik İnan hiç bitmiyor 😬
Bahar_93 19 haftalığım bnde. Şuan Kasım indirimleri var beşik bebek arabası almak istiyorum ama erken diyorlar detaylıya girmedim daha. Aralıkta indirim oluyor mu acaba 🤔
Melisss007 nazliaynaci sizde benim gibisiniz ilte bende kiracıyım ve köşeye para atayım biriksin olmuyor illa gidiyor o para ama elindeyken bişey alınca bi işe yaramış oluyor bende böyle yapmayı düşünüyorum açıkçası
nazliaynaci Melisss007 kesinlikle sonuç olarak ayırmışta olsam yine bebeğime gidecek bende bu yüzden aylara böldüm doğana kadar indirimede denk geldiğim sürece süper