Busra_y Erken haftalarda yapılan vajinal muanenin zararı var mıdır benim muaneden sonra kanamam oldu da
mammaaa33 Busra_y kaçıncı haftada yaptırdınız benim karnımda bebek görünmedi 4 5 6. Haftalarhep vajinal ultrasonla bakıldı şükür bir sorun olmadı
Deletedmom_33 Busra_y Ben 5. Haftadan 14. Haftaya kadar vajinal muayene oldum. Lekelenmem olduğunda bile. Ama hiç muayene sonrası lekelenme veya kanamam olmadı
Babydream Busra_y 7 haftadayım bu zamana kadar hep alttan muayne oldum çünkü karından daha gözükmüyor. Bir sorun olcağını sanmıyorum, ilişkiye de giriyoruz o zarar vermiyorsa muaynede zarar vermez tabikide içiniz rahat olsun☺️
Busra_y mammaaa33 ben 29. Haftamdayim amniyon sıvısı için baktirmistim kanamam oldu ve birazda acım var ☹️
Busra_y Deletedmom_33 kendimi kastigim için mi oldu bilmiyorum ordakinker normal dedi ama inşallah sorun olmaz
Aysoshh Babydream merhaba alttan muayene zor acıtan bişey mi benim 5 haftalıkken karından baktı gördü kalp atışı içinde karnımdan bakar dimi
Babydream Aysoshh hiçbişey hissetmiyorsunuz ki yeterki kendinizi sıkmayın☺️ Tabikide karından gördüyse alttan muayne etmez sanmıyorum kalp atışını karından duyamazsa eğer alttan muayne edebilir belki ama korkulcak bişey yok ☺️🌸