Deletedmom444 Kanguru için ne düşünüyorsunuz gerekli mi puset araba aldık alirsak hangi marka kanguru almalıyım ?
Elifrana Deletedmom444 mamadusbaby sayfası var instagramda inceleyin derim kıllanan herkes memnun ergonomik ve 100 de 100 pamuk. Yenidoğan aparatı da var
zehra33 Deletedmom444 solomombaby aldım çok güzel, dokusu ve kumaşı da harika; daha kullanmadık tabi ama yenidoğan aparatı da var Doğsun kullanmak istiyorum hemen ☺️
Deletedmom444 Ezgi14 Mumuu Burcum016 MelihaKaraca Emine2012 gonulcelen zehra33 Elifrana Ezgi14 hepinize çok teşekkür ederim eşim chicco bakmış ama ben fikrini degistirdim bu markaları bilmiyorduk inceleyeceğiz🙋🤗❤
NaimeYilmaz Ezgi14 Elifrana Emine2012 MelihaKaraca Burcum016 Mumuu Cnnckr Zeynepreyyan Hanımlar solomon yuzu sadece anneye bakıyor dısarı dogru oturtamıyorsunuz bu markalar 2 yönlüde kullanım saglıyormu ?
gonulcelen Deletedmom444 sanırım ben kullanamam o yüzden almayı düşünmemiştim görümcem almış o kullanamamıs bebeği iri olduğu için bize verdi eşim kullanırsa deneyeceğiz ama ben taşıyamam gibi geliyor 😬
Emine2012 Deletedmom444 ben babybroosh aldim yeni dogandan 4 yaşa kadar kullanimi var bebekle büyüyor diye reklami hatta brooshbaby diyede yazarsan cikar hem kendi siteleri var hem instagramda var
MelihaKaraca Deletedmom444 boba ve huggyberry almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlarım var İkiside çok memnun ✌🏻
Burcum016 Sevi bebe de mamadus baby gibi ve daha ucuz acıkcası bebeğin sevıp sevmeyecegını bılemedıgım ıcın sevi bebe aldım durus pozısyonu bacakları acık olsun terletmeyen kumas ve bel desteklı olduktan sonra bır sıkıntı yok 😊
Emine2012 Mumuu valla ben daha kullanamadim ama ayni ozellikte olanlara göre fiyati cok uygun ve kaliteli geldi cok
Zeynepreyyan Deletedmom444 solomombaby kanguru var elimde . Yazın çok sıcak oluyor h sen hem bebek acayip ter yapıyor . Kışın kullanım çok rahat oluyor . Özellikle ilk 6 ay baby sling öneriyorum bebek ve senin için daha rahat olur . Bir süre sonra kanguru olabilir . Fakat 6 ay öncesi kanguru alacaksan mutlaka yeni doğan aparatı da olmalı ve mutlaka ergonomik olan modellerden al oturur pozisyonda olsun bacakları direk aşağı doğru sarkan modelde bebekler asılı kalıyor kız bebeklerde rahime erkek bebeklerde yumurtalıklara baskı yaparak kısırlığa sebep oluyor ve kalça çıkıklığı yapıyor
Deletedmom444 Zeynepreyyan tecrübeler için duyarlı şekilde cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim ♥
Ozgun Deletedmom444 almayı düşünmüyorum çünkü taşıyamam sanmıyorum😀 ama alsaydım ya da kararımı değiştirip alırsam boba 4g alırım
Bskrt Deletedmom444 solomombaby alacağm bende Yani acil bakkala markete gitmek gerekse puset olmaz bence kanguru gerekli Hem poşet hem bebek taşımak zor olur Kapıyı açmak gerekecek falan 😅
ZeykemKaya Deletedmom444 bu posttan sonrra kangurru almaya karar verdım😁 hıc aklıma gelmemısdı ama en cok solomombaby yazmıs bıısı onu ck begendm