MihrimahVeAnnesi Kızlar 21+6 oluyoruz yarın detaylıya giricez hem bebeğimi renkli renkli göreceğim için hemde her bir yerini tane tane göreceğim için çok heyecanlıyım inşallah bir sorunu yoktur minik pıtırcığımın🥰❤️
kubra_15_07 MihrimahVeAnnesi detaylı dediğiniz Obstetrik renkli Doppler US işlemi demi benim de yarın ama ben daha 20+3 deyim.
MihrimahVeAnnesi B8use Randevu veriliyor canım ben 11+3 haftalıkken almıştım randevumu doktorun bilgi verip yönlendirme yapması lazım