Esra___
25+1 haftalık gebeyim kızlar 15.haftanın sonundan beri bebeğimin hareketlerini çok net hissediyorum yalnız şu son 2 gündür çok az hareket ediyor 😔 dün randevum vardı herşeyi iyi çok şükür bi sorun yok doktorum rahat bırak çocuğu millet bu haftalarda yeni hissediyor sen az hareket ediyor diye kendini üzüyorsun dedi ama ben taktım tabi böyle bi durum yaşayan oldu mu aranızda