Gzmhkn Canım baş ve ayak geliş değil ayak geliş bile olsa normal olma ihtimali oluyor ama bebeğin poposu kanala doğru yani kafası ve dizi yukarıda oluyor poposu aşağıda (: 38e kadar bekleniyor 38de bile dönen var ama benimde maalesef dönmedi Çarşamba sezaryen olacağım büyük ihtimalle 😊