Kızlar benim ilk gebeliğim ama hiç bişey anlayamıyorum. Yani kaç haftalık olduğu konusunu??
Şöyle ki şuan 8+5 gösteriyor uygulama fakat kesem iki hafta önce görüldü ve bu hafta bebeği görmedik bile kese bir nokta gibi bişey sadece. Anlayamıyorum 6 haftalıklar cinsiyeti bile öğrenmiş ben hala bebeği göremedim. Erken teşhis diyoruz şuan 6 haftalık kadar desek bile öyle bi görüntü yok kafam çok karışık