derya46 Karnim asagi düştü nişan yok acilma yok sanci ara ara oluyor Dogum nezaman olur hanimlar 39+1 heyecanliyim ilk napicami bilmiyorum benim gbi olan varmi bebis 3600kg
Kaderx derya46 39+2 de. 3.641 kiloydu. Şuan 39+5 canım belirtti yok sancı. Herşey yapıyorum bekliyorum 3 kere sancı oldu bnde daha hiç olmadı şuan regl olcak gibi bel ağrım kasık ağrım var
Surprizbebekannesi derya46 temizlik yapın, evi süpürüp silin ama kendinizi yorarak yapın. Eşinizle ilişkiye girin. Yürüyüş yapın. Hastane çantanız da kapının yanında olsun mutlaka 😊
Byznr281115 derya46 karnınızın düştüğünü nasıl anlıyorsunuz ben sabah kalkınca düşmüş gibi geliyor ama sonra yine aynı 😅🙊
derya46 Surprizbebekannesi kapinin agzinda cantam hazir dediklerinj yapiyorum ayak kaslarim basenlerim ağrıyor egzersiz yapmaktan
derya46 Byznr281115 göğüs alti boşaliyor ya fark ediiyor aynadada anlasiliyor suan alt kısım da bebegin hareketleri hayırlısı olsun inşallah hakkımız da
Byznr281115 derya46 hmm tesekkür ederim ya ben de bazen Gogus altım bosaldı gibi hissediyorum bazende yine yukarıda sanırım ben hic anlamam 😅🙊🙊🙈Amin
Usenmezz99 derya46 ilk doğumunsa doktorlar normal doğum için sonuna kadar bekliyorlar benim kızıma ilk doğumumdu 40+6da aldı ikincide oğluma diyim geldi 39+1 dim ama sezeryan istiyosan isteğe bağlı gün vermesi çoktan gerekşrdş
derya46 Usenmezz99 yok hayır sezeryan istemiyorum inşallah normal olurum bi sıkıntım yok suan cok şükür