23+3 üm fakat karnım hayla ufak bebişim erkek goren nasil 5.30 ayliksin diyor buda hayliyle canimi sıkıyor. Cocugun boyu ve kilosu gayet iyi ve sağlıkli bi sorun yok fakat göbegim cok ufak ayina gore neden olabilir yada buyumesi icin bisimi yapmam lazim ? Yardimci olurmusunuzz lütfen 🙏