fat19ma97
Merhaba güzel anneler allah izin verirse ekimde doğum yapıcam diş sorunum var Doğumdan sonra yaptırmayı düşünüyorum şuan sıkıntı çıkarmıyo bana ama kanal tedavisi gerekiyor. Haliyle 1 2 çürüğüm oluştu ama doğumdan sonra emzirmeyi düşündüğüm için nasıl yaparım bilmiyorum başına gelen varmı. Ne yaptı nasıl destek aldı kanal tedavisi yaptırmanın bi sakıncası varmı emzirirken süte geçermi yardımcı olun lütfen bana