Kele-bekler1 İlaçlarımı zamanında aldım başka birşeye dikkat etmedim transfer öncesi. Transfer işleminde anestezi yapılmadı bana. Odaya alındım su içmeye başladım. Verilen önlüğü boneyi giydim. İdrara sıkışınca ameliyathane odasına götürdüler sandalye ile. Orda bileklik okutup masaya yerleştirdiler. Her şey hazır olunca doktor çağrıldı. Hemşire ultrason ile karnımdan bakıyordu. Doktorum geldi spektrum yerleştirdi batikon sürüp. Sonra hazırım diye embriyologa seslendi oda geldi embriyoyu doktorun dediği yere bıraktı işlem bitti. Sonrasında tekrar odaya alındım 30-40 dk sonra taburcu edildim.
Transfer sonrası ilk 3 gün wc, duş ve yemek harici uzandım ara ara 1-2 dk yürüdüm koridorda. Sonrasında normal hayatıma devam ettim ağır iş ve birşey kaldırmadim. Aşırı yağlı baharatlı yemedim. İlaçları zamanında aldım