Cems34 yurt dışı sitelerinden bnde cok alışveriş yapıyorum ama öyle büyük parçalar degil gümrük vs uğraşmak sıkıntılı olabilir bide az para vermiyorsun bir parçası eksik olsa bebek arabasını at çöpe eşimi Türkiye satış sitelerine bile ikna edemiyorum illa muhattap olsun diyor 200-300 tl daha ucuz alacağız diye riske değmez diyor aslında hakkı 🤷🏼♀️