Uzun süredir agri çektiğim için ve sancim oldum olası çıktığı için gerçek sancıyı anlayamamaktan cok korkuyordum. Gerçek sanci kendini fazlasıyla belli ediyor kızlar😊 2. Doğumumdu Rahim ağzım cok geride olduğu icin açılma kolay olmaz demişlerdi ancak saat 22 gibi nişanım geldi sancilarim başlamıştı biraz evde oyalandım 00.15 gibi hastaneye geldım ve kızımı 05.36da kucağıma aldım Allaha şükür 🤲🏻🤲🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰