Kubraebrar Merhaba kizlar 17 haftamin icindeyim sol tarafimda agri oldu bugun cok da enerjik degilim cabuk yoruluyorum siz de durumlar nasıl
Ayse254 Kubraebrar ben de 17+2 yim ara ara halsizlik normal benim de kasık ağrıları oluyor bazen de vajinal batmalar falan doktor sıkıntı görmüyor 🤷🏻♀️
ressamistanne Kubraebrar bi anda batmalar oluyor solda sağa geçiyor bazen. Yürürken dahi yoruluyorum ama 1 trimestere kıyasla daha iyi
blueberyy00 Kubraebrar 17+6 halsiz yorgun uykulu hafif kasik ağrılarıyla geçen bir dönem bu arada 17+ dan sonra 18. Haftamizda oluyoruz kızlar yani 17 geçti gitti çoktan 🤭🤭
Kamusbuglem Kubraebrar bendr öyleyim 19 haftamdayım 17 haftadan beri yorulma nefes nefese kalıyorum halsizlik hiç bişy yapmak istemiyorum
ressamistanne Kubraebrar 12 haftadan beri kız diyor ama hep bir ihtimal dahilinde yüzde 70 fala diyor sen öğrendin mi
2anneoluyorum Benimde yarın kontrolüm var 17+3 şuan doktorum kız demişti yarın devlete randevu aldım bilmiyor gibi yapcam onada sorcam 😅😅 kızım olsun istiyorum zaten de net olsun diye içim rahatlasin
Aak1210 Kızlar bende 18 deyim ama hareket hala hissetmedim bu zamanlarda hissetmen lazım diyor herkes siz hissettiniz mi ilk gebeliğim ben mi anlamıyorum acaba 😀
hfh Benimde 18 hafta aşırı tat ve koku hassasiyetim var hiçbir şey yiyemiyorum bütün kokulara ve bütün tatlara hassasım berbat gecyr canımın istediği hiçbir şeyi yiyemiyorum sadece belirli şeyler yiyorum onunda burnu kapalı
Aak1210 hfh canım bende öyleyim resmen ilk üç ay daha rahattım iştahım tamamen gitti inşallah bebiş büyüyor gelişiyordur içerde tek tedirginliğm bu
hfh Aak1210 Doktorum 15 haftada gececegini söyledi ama geçmiyor bebek yediklerimden besleniyor ve bn sağlıklı beslenmiyorim bnde tedirginim