ayse12211 Kızlar çok kötü kasık ağrım var. İki haftadır devam ediyor. Hastaneye gittim çok az idrar enfeksiyonu var dedi.üç gündür İlaç kullanıyorum ama geçmiyor. Çok kötüyüm. Uzanınca kalkmak işkence gibi geliyor. Çok keskin bi ağrısı var. Ne önerirsiniz 😔
Papatyahanim ayse12211 canım 31 haftalık gebeyim kasik ağrısı bende de beşinci ayda çok erken başladı ne yuruyebiliyorum ne yatakta rahat dönüyorum otursam ağrıyor hareket edince ayağa kalkıncaecbur çekilecek diğer hamileligimde de böyleydi sürekli uzanıp oturacaksin yürüyüş olayını hele hele unut bakalım artık çekiyorum öyle benim ki enfeksiyon değil yalnız sadece rahim büyüyor genişliyor bacaktaki kaslar o doku bağları geriliyor ondann
Puki Sıcak su koy istersen biraz meyve sebze yemeğini çoğalt su çok içmeye özen göster hani neden olur bilmiyorum ama
ayse12211 Puki 28 haftalık hamileyim. Olduğum yer çok küçük doktor tercihi çok az. Gidebileceğim en iyi doktora gittim 😖
ayse12211 Papatyahanim galiba benimde ondan. Çünkü doktor çok az enfeksiyon var bu kadar ağrı yapmaz ama yine de ilaç verdi. Doğuma kadar geçmeyecek mi yani
Papatyahanim ayse12211 genelde magnezyum takviyesi veriyorlar ama çokta ise yaramıyor çekiyoruz mecbur Rabbim bizleri tamamına erdirsin
ayse12211 Papatyahanim çok fazla maden suyu da içiyorum 😖 günde bir şişe içiyorum. Bundan sonra iki şişe içeyim belki faydası olur
Papatyahanim ayse12211 Canim zaten toz magnezyum ilacını içiyorsan günde bir maden suyu yeterli olacaktır ayrıca bol su bide günlük bir muz yiyebilirsin ama dedim ya ben çekiyorum doğum bittiği an inşallah oda bitecek 😏🙏🏻
ayse12211 Papatyahanim canım ben toz magnezyum kullanmıyorum. Doktor hiç vermedi. Sadece D3 damla ve kan ilacı kullanıyorum. Sen kaç haftalık hamilesin
Papatyahanim ayse12211 31+4 haftalığım magnezyum takviyesi vermesi lazım hemen hemen bütün hamilelere veriliyor paketler içinde toz haljnde bir su bardağına koyup iciyorsun
ayse12211 Papatyahanim hiç vermedi ya kontrolüm de bi ay sonra o zamana kadar dayanamazsam tekrardan gidip söyleyeyim. Peki aile hekimi yazar mı ona gidip yazdırsam alsam hemen.