Drarsln şöyleki hocam, çok zor bir surecti bizim için, eşim bir kaç ay işini gücünü bırakıp babasına hastanede refakatçi oldu, son günlerinde hep onun yanındaydı ve babasını mide kanserinden kaybetti, bu süreç çok kötüydü onun için. Bu yaşadığı travmatik sürece saygı duyuyorum. Acısı hala taze kalmış olabilir, içinden atamamis olabilir. Duygusal bir süreçte olduğu için de anısını yaşatmak istiyor olabilir. Ben bunu istemediğimi ona mantıklı bir şekilde nasıl açıklayabilirim bunun karmaşasını yaşıyorum. 😔