Calisananne25 ben bebegim dogdugu gunden beri kullaniyorum ve cocugum 2 yasinda. Nasipse 2.si gelecek, ayni sekilde devam edicem. Coook memnunum, kokusu bir harika, kesinlikle tavsiye ederim. Ben yumusatici kullanmadim, kullanmayi da dusunmuyorum, dogal icerikli olsa bile durulama duyu ile kullanildigi icin bebegimin tenine direk temas etmis olacak. Ben kendim icin bile sadece havlularda ve nevresimlerde kullaniyorum yumusatici. Cokta taraftari degilim.