Ben şahsen emzik de biberon da kullanmayı düşünüyorum çünkü ağız yapısı bozuluyor diyip emzik vermiyorlar sonra bebek elini filan emmeye alışıyor ve onu bıraktırmak daha sor oluyor gerektiğinde bence hepsi verilmeli sonuç bebek bu yani biberonda dışarda herhangi bi durumda kullanılır onun için iyi evdeyken zaten gerek kalmaz da