Gizem-17 Sancı önemli değil su geldiği gibi gidilmeli hemen doktor bakıyor bebeğin suyu bitmemesi lazım 2 bebeğim de suyla geldi hiç sancım olmadı ertesi gün doğdu ama doktorlar hep suyuma baktı suni takıldı oğlumda kız da kendi sancım geldi gece ama mutlaka gidilmeli hiç belli olmuyor