ayse1205 Hayıt tohumu kullananlar kim nasıl kaç gün kullandı etkisini gördü mü acaba yardımcı olabilir misiniz
autumn ayse1205 ben bir ara kullandım çayını yapıp içiyordum ama midemi çok ağrıttığı için bıraktım faydasını da görmedim 😊 katlanılır bir tadı yok maalesef
Bilinmeyen99 ayse1205 Canım onun faydası oldumu bilmiyorum kullanmaya başladıktan 2 ay sonda hamile kaldım. Benim enfeksiyonuma ve adet ağrıma da iyi gelmişti denemeye değer abartmadan bence ..
Merve6hg Tadı çok acı ,zorla bikac hafta içtim tek faydası bir yıl kadar adet sancısı çekmedim ve göğüs şişkinliği yaşamadım