morsumbul Bende kilo aldiktan sonra hamile kaldim. 7 haftalıkken bebeğimin kalp atişlarini duyar duymaz gebelik konusunda uzman bir diyetisyenle diyete başladim. Şuan 18 haftalığım kilo almadim tam tersi kilo vererek ilerliyorum şükürler olsun ki. Kesinlikle gebelik konusunda uzman bir diyetisyenle görüşmeye başlamalısın, hamilelikte hangi besinleri tüketip tüketmemen gerektiğini, hangi ayda hangi besin gruplarını arttirman gerektiğini söyleyip diyet programini ona göre yaziyor. Gebeliğim ilerledikçe ihtiyaçtan dolayi kademe kademe artan yiyecekler oluyor ama yinede tartıda eksi görüyorum. Beni görenler sen nasil hamileyken kilo verebiliyosun diyolar açikcası çok hoşuma gidiyo 😅 Bu arada ben kendi doktorum aracılığı sayesinde indirimli olarak aylık 400 tl veriyorum