aysnrsvs inşallah ❤️❤️🌼zaten iki kişiyiz hiç anne baba akrabamiz yok burda arada komşu yemek getirince çok seviniyorum ama damak tadımız cok farklı olduğu için yiyemiyorum bazen 😔eşime bakıyorum aç olsa bile tok numarası yapıyor sofrada bilerek ekmeği fazla yiyor doymak için. Ben de bir köşede canım hiç bir şey istemiyor diye boş boş oturuyorum 🤦🏻♀️ açlık oyunlarında gibiyiz 😂😂