Bhr1 Kızlar Merhaba kızımız olcak inşallah Asel ismini düşünüyoruz eşimle… Sizce Asel nare nasıl isim Asel Nare Yılmaz 🐣🐣
basaksahinx Bhr1 çok zorlama gibi geldi. İsim konusu kişiden kişiye değişir. Daha dönemsiz tok isimlere yönelin bence
Bhr1 Ama hep hayalimdir iki isim.. bütün güzel isimleri düşünüyorum kızıma yakistirmiyorum hiç bişey Lavin de güzel mesela 😂😂😂
RumeysaNur34 Bhr1 öyle tabi hepsi güzel ama iki isimli olupta ikisini de kullanan nadir yeğenlerimin hep iki ismi var ama biz ilk ismi ile sesleniyoruz 😅😅😅 arkadaşlarımda öyle gördüğüm yani ikisini söyleyip çağıran görmedim 😅
basaksahinx Bhr1 benim de nasip olursa kızım olacak, ben toprak veya nisan ismini istiyorum eşim ada diyor kararsızız
Mervepera 35SD28 3 harflilerle bağlantılı birsey diye biliyorum ondan dedim 🙄 burdada görmüştüm öyle diyenleri
35SD28 Mervepera Hz. İbrahim´in eşinin adı diye kayınvalidem koşmuş. İlk defa duyuyorum dediğinizi. RABBİM korusun