tomurcukannesi
Ha anladim 🙈
Evet yirtilma oldu ne yazikki aynadan bakinca disardan 5 dikişimin oldugunu goruyorum icerde ne kadar var bilmiyorum. Soylemediler bende sormayi unuttum. Ama sezeryandan iyidir eminim.
Tecribesiz oldugum icin ikinmayi tam beceremedim ben. Bebegi strese sokacaksin kuvvetli ikin diyorlardi yapamiyordum o yuzden bastirdilar karnima. Sancilarim yetersizdi suni sanci vermek zorunda kaldilar hatta.
Bunlari anlatiyorum ama sizi korkutmak icin degil. Cesaretinizi toplayin diye. Bir de doguma kadar hicbir dey dusunmeyin. Oluruna birakin her seyi
O kadar aciya ragmen normal dogum yaptigima pisman degilim.