Merhaba, sağ tüpüm alındı sonrası rahim filmi çekildim 3 aydır da deniyoruz yalnız hsg çekildiğim ay sağdan yumurtam gelişiyormuş şansın az dedi doktor ama sağ yumurtalıkta yumurta sayısı daha çoktu hatta doktor da sorunlu taraf daha iyi çalışır genelde diye güldü. Dolayısıyla sol taraftan yumurtam iyi gelişiyor mu merak ediyorum ya da belki bu ay takip eder ona göre ilişki önerir. Adetin kaçıncı günü muayeneye başlamak gerekiyor acaba?