Ben hareket ettikçe bıçak saplaniyordu alttan doktora hep sağımı gösterdim.dedimbura ya batıyor duramıyorum .doktor hem elle hem USG ile baktı bişey göremedi kan ve idrar aldı idrarda çıktı o hap tan sonra rahatladım ama uzun sürmedi 2kez daha oldum aynı hapa ve suya devam ettim .