Arkadaşlar bana bi yol gösterin yalvarırım 29+6 dayım üç gündür nefes alamıyorum boğulacak gibi oluyorum yatamıyorum oturamıyorum fenalık geliyor. Yürüyünce daha iyiyim. Psikolojik olduğunu düşünüyordum ama internette başka yaşayan hamileleri de gördüm. Siz yaşadınız mı yaşadıysanız nasıl hafiflettiniz nasıl geçti 😢